Załóż bloga Zaloguj się



wszystko . i nic .

Weekendzik ;p

uczuciowa93 | 03 Maj, 2010 12:40

Sobota. hmm no jak zwykle sprzątanko ;/  ajć jak ja tego nie lubię..;/   ale pogoda była fajna cieplutko i wgl więc nawet mi to jakoś poszło ;D Miś miał być koło 16 i się okazało że będzie później... bo musiał zostać dłużej w pracy. no ale to nic więcej czasu na ogarnięcie się ^^  alee jak zaczęłam zmieniać ubranie i się zastanawiać w czym bd mi najlepiej... (jedziemy na pizzówkę do Aguchy) to mi troszkę zeszło ... ;p    jak Miś przyjechał to miałam całe włoski do zrobienia jeszcze.. xD   to się troszkę wkurzał ;D   no nie wiem co mu moja prostownica przeszkadza xD    ^^  .. musi się przyzwyczaić :D    ;*   no i się okazało że jedziemy do AguUu   do domciu xD   . i po cio ja się tyle starałam xD    no ale cio tamm ^^ ..   jadąc zobaczyłam mojego eX   i pogrążyłam się w rozmyślaniach co ja w nim widziałam i po co z nim marnowałam te prawie 8 miesięcy ;|   a buuuu ...   lyypaa :D zakupiliśmy lodziki i poszliśmy do Aguśki ;P   oglądając 'Miłość na wybiegu'  gadaliśmy i śmialiśmy jak to zawsze jak jesteśmy we trojee ^^ xD   

Mój Miś stwierdził że 3ba jechać   booo już nie mogłam wytrzymać <lol2> troszkę mnie nosiło .. ;p alee ciiii ^^   jak coś to ja jestem aniołek ^^   no to pojechaliśmy do domciu... xD     nooo iiii    filmik jakiś nawet nie wiem jaki i o czym  xD      reszta to już +18   ;p   pojechał przed 23 ..

...zmęczonaa..;|     ogarnęłam się i poszłam lUlU   ^^  

 

  Niedziela hmm...obudził mnie siostrzeniec --> Kapi ;D przyjechał w odwiedziny ze swoją mamusiąą na parę dni xD  To już czuje że nie będę się nudzić cały dzień xD   ..   no i tak było..   najpierw kościół .. obcasyyy i tak mnie nogi bolałyyy ;|     ale cóż... życie nie jest łatwe <lol2> ^^ przyszłam.. obiad i na polko z małym xD   później pobawiłam się w kuchareczkęę z Sis... ciasteczka jakieś do kawki zrobiłyśmy ^^  mmmm ;p wieczorkiem włączyłam bajeczkę a dokladniej Madagaskar 2 xD ale młody mnie szybko opuścił  więc sobie troszkę odpoczęłam od niego ^^ właściwie później to tylko komp nocna pogawędka z Sis i koło 1 sen xD ... ;pp    nie wyspałam się ;|  ale trudnooo... do czwartku wolne więc nadrobię.

 

dziś...hmm miał być Miś... ale się pokomplikowałoo bo nie będzie miał autka ;/ widzimy się w środę..   pogoda jest dupna więc pewnie bd siedzieć w domciu.... ale jak nie bd padać to o 14 na meczyć z Iziąą ;p ;*      cya .! :D   

 

 Nielegalnie szczęśliwa... - a to wszystko przez Niego ^^   ;*

Mój Skarb :* 

Kim jestem?

uczuciowa93

5 minut po północy 12 listopada 1993 roku...w pewnym szpitalu na podkarpaciu przyszła na świat ciemnooka dziewczynka... w pierwszych miesiącach bycia na tym świecie dostrzegła ,że jest jej tu dobrze...a chodź czasem coś było nie tak to wszystkie jej zachcianki były szybko spełniane... :)

Otaczający ją ludzie bardzo ją kochali, była szczęśliwa ...

Lecz z biegiem lat bańka prysła... pojawiali się mali 'przyjaciele' .. poczucie bezpieczeństwa powoli znikało... zauważyła że gdy coś się stanie oni nie pomogą...

Jako mała dziewczynka czuła już że to całe życie to nie bajka...Ze strachem w oczach poznawała to co nowe i nie końca dobre... Czasem czuła się zawiedziona że coś nie szło po jej myśli.. ale nie poddawała się szła dalej, starała się dojść do celu... nie patrząc na konsekwencje.. co czasem ją gubiło.

Zaczęła się szkoła co było nowym rozdziałem w życiu małej głupiej dziewczynki...Bała się...ale była ciekawa kim okażą się ci wszyscy ludzie...

Niektórzy stali się przyjaciółmi na długie szkolne lata... niektórzy wrogami ... Czasami było dobrze.. czasem źle... nie poddawała się.. walczyła... uczyło ją to co na prawdą oznacza 'żyć' ...

Te 10 lat życia pozostawiło po sobie dużo miłych wspomnień...Pierwsza miłość, przyjaciele, wycieczki,imprezy :) Nigdy nie zapomni o tych ludziach... i o tym co dla niej przez te lata robili...

Zaczęła się nowa szkoła...
Poznała dużo nowych ludzi... inną rzeczywistość.. jest dobrze... bo wszystkie wcześniejsze niepowodzenia nauczyły ją jak żyć... co prawda nie do końca.. bo czasami bywa naiwna.. ale stara się to zmienić...

...znalazła swoje szczęście.... Jego... gdy jest z nim wszystko wydaje się takie piękne.... zmartwienia idą na dalszy plan... liczy się tylko On i to co do niego czuje :**

kalendarz

  • « Maj 2010 »
    Pn Wt Śr Cz Pt Sb Nd
              1 2
    3 4 5 6 7 8 9
    10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23
    24 25 26 27 28 29 30
    31            

szukaj


ostatnio...

archiwum

Kategorie

Syndicate

    RSS 0.90 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 0.3

Tagi



RANKING STRON. Darmowa reklama w internecie. Darmowe statystyki TOPLISTA. Najlepsza toplista. Ranking. Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora.