Załóż bloga Zaloguj się



wszystko . i nic .

nienawidzę poniedziałków.

uczuciowa93 | 26 Kwiecień, 2010 18:12

Elo.

Pierwszy blog. Nie wiem jak zacząć :) od początku dnia czy od końca ehh.. jak widać to nie takie łatwe ;p .. kiedyś już coś 'bazgrałam' na www.garnek.pl   ale nie było sensu.. :P  tak sobie siedzę i się zastanawiam czy dać komuś wgl link czy pisać tylko dla siebie.. trudna decyzja :) Ale pewnie dam Mojemu Miśkowi i Aguśce ; *    . ale jeszcze pomyślę ;)

 

Chciałam założyć photobloga ale zrezygnowałam bo nie mam fajnych zdjęć.. nie bd się ośmieszać ;p a tu piszę... bo muszę :) na papierze jakoś mi nie wyszło więc może klawiaturka będzie moją nową przyjaciółką :)

 

http://demotywatory.pl/1451804/SEN  - dla mnie nawet to nie jest ucieczką. mało spałam ;/ ;( dziwnie jakoś.. no ale mam takie problemy z tym odkąd pamiętam, co jakiś czas nie mogę spać. to chyba na tle nerwowym. Miś mówi że mnie zaciągnie do lekarza ;p ale się nie dam .! to i tak nic nie pomoże więc po co . 

 rano stwierdziłam że nie wstanę ;|   5? no bez przesady;/  do sql pojechałam o 7 nie poszłam na matme. taka zamuła była że masakra.. dzień zaczął się źle i dalej taki jest ;/ . bywa . baba od chemi mnie wkurzyła . miałam poprawić spr to ona sobie go zapomniała ;| sucz. i kazała mi pisać kartkówke no WTF ? ;/ później niby luz na lekcjach ale nudziłam się jak mops. na przerwie wpadł na chwilkę Piotruś. ;) przytuliłam się i bylo lepiej. na chwile ;/  od piątku 2 frajerów z mojej kl mnie doprowadza do szału.. wiedziałam że są nienormalni ale że aż tak ? ;/ dobra nie psujmy sobie humoru na noc. o tym więcej w oddzielnej notce będzie :)

czasem fajnie znów poczuć się jak dziecko . więc poszłyśmy z AgUu <3 do parku na husiawke xD fajnie byłoo..;)   później wreszcie do autobusiku i po 30 min byłam w domu :) obiadek.. ajj ale byłam głodnaa :D 

 

dziś wkońcu czuć prawdziwą wiosnę. słoneczko 20stopni okularki :) kocham wiosne <3 ale jutro ma padać;/ 

 

dziś generalnie była nuda. sklep, składanie ciuchów, ogarnianie pokoju, tv, kawa.. bez niej chyba bym dziś nie przeżyła.. już mi się oczy kleją o_O . pewnie za jakąś godzinkę wtulę się w mojego misia i słodko zasnę :) chyba że znów bezsenność ;( 

 

jestem ujarana jedną myślą. skleiłam moje naj naj naj okularki xD ^^ grr .!     aaa no i jeszcze tym że weekend zapowiada się bardzo ciekawie ^^ phi.   

 

spadam .  jestem zmęczona życiem . ale Ciebie i tak kocham <3 :*   >Piotruś<  

 

 

jaram się Tobą jak malinową mambą .! ;)

 

Dzióbek xD  
lubię być Twoja .

Kim jestem?

uczuciowa93

5 minut po północy 12 listopada 1993 roku...w pewnym szpitalu na podkarpaciu przyszła na świat ciemnooka dziewczynka... w pierwszych miesiącach bycia na tym świecie dostrzegła ,że jest jej tu dobrze...a chodź czasem coś było nie tak to wszystkie jej zachcianki były szybko spełniane... :)

Otaczający ją ludzie bardzo ją kochali, była szczęśliwa ...

Lecz z biegiem lat bańka prysła... pojawiali się mali 'przyjaciele' .. poczucie bezpieczeństwa powoli znikało... zauważyła że gdy coś się stanie oni nie pomogą...

Jako mała dziewczynka czuła już że to całe życie to nie bajka...Ze strachem w oczach poznawała to co nowe i nie końca dobre... Czasem czuła się zawiedziona że coś nie szło po jej myśli.. ale nie poddawała się szła dalej, starała się dojść do celu... nie patrząc na konsekwencje.. co czasem ją gubiło.

Zaczęła się szkoła co było nowym rozdziałem w życiu małej głupiej dziewczynki...Bała się...ale była ciekawa kim okażą się ci wszyscy ludzie...

Niektórzy stali się przyjaciółmi na długie szkolne lata... niektórzy wrogami ... Czasami było dobrze.. czasem źle... nie poddawała się.. walczyła... uczyło ją to co na prawdą oznacza 'żyć' ...

Te 10 lat życia pozostawiło po sobie dużo miłych wspomnień...Pierwsza miłość, przyjaciele, wycieczki,imprezy :) Nigdy nie zapomni o tych ludziach... i o tym co dla niej przez te lata robili...

Zaczęła się nowa szkoła...
Poznała dużo nowych ludzi... inną rzeczywistość.. jest dobrze... bo wszystkie wcześniejsze niepowodzenia nauczyły ją jak żyć... co prawda nie do końca.. bo czasami bywa naiwna.. ale stara się to zmienić...

...znalazła swoje szczęście.... Jego... gdy jest z nim wszystko wydaje się takie piękne.... zmartwienia idą na dalszy plan... liczy się tylko On i to co do niego czuje :**

kalendarz

  • « Kwiecień 2010 »
    Pn Wt Śr Cz Pt Sb Nd
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28 29 30    

szukaj


ostatnio...

archiwum

Kategorie

Syndicate

    RSS 0.90 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 0.3

Tagi



RANKING STRON. Darmowa reklama w internecie. Darmowe statystyki TOPLISTA. Najlepsza toplista. Ranking. Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora.